99%

by - 10:14

Soha nem voltam nagy étcsoki-rajongó (kivéve, ha az After Eight, vagy a joghurtos-málnás Magnum bevonatáról van szó), viszont táblányi Milka Daim-okat vagy kávés Rittereket tüntettem el mindennap, és azt hittem, ez már sose fog változni (már nem is reménykedtem benne, hogy megtanulom egy sor/nap tempóban megenni, akárhogy is próbáltam, nem ment. Akkor már inkább egyáltalán nem veszek táblás csokit...)
Aztán az Aldiban felfedeztem a Choceur narancsos étcsokiját pár hónapja, és kis kísérletezéssel rájöttem, hogy abból nem tudok megenni egy táblát egyszerre, könnyebb beosztani- és az "egészségesebb életmód 2.1"-projekt részeként szépen lassan át is szoktam rá. Utána jött a 70%-os Wavel, ami nagyságrendekkel jobb a Choceur-nél, és még a GI-je is szuper (ami azt jelenti, hogy B.-vel is osztoznom kell rajta... :). Pénteken a Jurassic World-re várva a MediaMarkt-ban nézelődtünk, amikor megláttuk a 99%-os Lindtet, amit ilyen előzmények után muszáj volt kipróbálnunk.
A belső csomagoláson van egy részletes, többnyelvű leírás arról, hogy csak fokozatosan állj rá erre a verzióra a 70 és 85%-os után (köszi, jókor szóltok...), és hogy kávéval még jobban kijönnek az ízei (ami viszont igaz, tegnap reggel teszteltem). Az első kiskocka eléggé sokk volt (csk 50 g az egész tábla, de egyelőre úgy néz ki, hetekig elég lesz...), de hozzá lehet szokni a nagyon intenzív és elég keserű kakaóhoz, és hogy csak a legeslegvégén lesz édes egy kicsit az összhatás. Nagyon más műfaj, de nem bánom, hogy ezt is kipróbáltam- majd visszatérek rá, ha sikerül átszoktatni magam a 90-es Wavelre, úgy biztos, hogy még jobban átjönnek majd az ízei.

You May Also Like

0 megjegyzés