Hair Day

by - 17:41

Már egy ideje szenvedek a hajammal- nincs meg sem a jó fodrász, sem a jó frizura, sem a jó hajszín (próbálkozok a hennával, de nem hozott akkora változást, és egy idő után meguntam a vacakolást vele), sem a jó sampon (miután elfogyott a Body Shop-samponom, elkezdtem kísérletezni más márkákkal, és azóta sem találom az igazit).
Még tavaly nyáron kezdtem hullámosítani a hajam, ami bevált, de azóta is leragadtam ennél (meg az esetek többségében amúgy se sikerül olyanra, amilyenre szeretném, úgyhogy inkább összefogom), néha beugrok a BioHair-be egy-egy jól kinéző Pinterest-kép alapján levágatni és kipróbálni valami klassznak tűnő újdonságot, de még sosem sikerült olyanra a végeredmény, hogy tényleg elégedett legyek vele- a megszokott régebbi stílusokhoz pedig nincs kedvem visszatérni.
Minimum-tervként maradt a nagyjából vállig érő, hullámos long bob, a hennából megmaradt enyhén vörös fényű, de azért nagyrészt az eredeti barna színű hajammal. Mostanában sajnos ez se akart olyan jól sikerülni- lelapult, nem volt tartása, kiszáradt a göndörítéstől, és még frissen szárítva sem nézett ki igazán jól.
Pénteken végre kaptam fizetést, és egy estényi Krémmánia-kutatómunka után vettem egy másik Body Shop-sampont és egy Yves Rocher-olajat, és reménykedtem, hogy ennyi már csak javítani fog a helyzeten... és alig vártam, hogy végre letesztelhessem, úgyhogy ma délután neki is ugrottam.
Egyelőre elég látványos a fejlődés- az olajtól szuperpuha és fényes lett, és ha ilyen marad az idő, a hullámok is tovább tartanak majd (régebben az ősellenségem volt minden csepp eső, most az egyik lefgontosabb eszköz a hajformázáshoz...). Ha ez a kísérlet sikerül, akkor jöhet a következő szint: ki kell találnom, hogy egyeztetem össze az edzőteremmel és a szaunázással anélkül, hogy folyton össze lenne fogva.

You May Also Like

0 megjegyzés