Things I Love This Week

by - 15:34

Belső időszámítás szerint tegnap óta van ősz, de azóta már nagyon elkapott a hangulat- valószínűleg az se ártott, hogy családi forrócsokizással (és egy zseniális sajttortával) kezdtük ma a napot a Keletben... A hajam még kitart, határozottan jobb a helyzet, mint volt, és a hétvégére letudtam minden kimozdulós programot, mostantól marad a kuckózás (meg esetleg egy kis Wordpress-sablon-tervezgetés...). Pénteken az éves céges meeting után volt pezsgő és créme brülée (többek közt...), amitől megbocsátható, hogy több, mint 2 órán át beszéltek nekünk, tegnap estére még belefért egy régóta várt Beer&Burger hambival és hagymakarikával, ma pedig dijoni mustárban pácolt szűzérmét csináltam, de hétfőtől nagyon ideje lesz visszakanyarodni a salátás-csirkemelles vonalhoz, mert nem lesz jó vége... (és gasztro-szempontból belefért még két olyan dolog, amit mindenképp szerettem volna a nyár lezárásaként: vajas grillezett kukorica és pisztáciafagylalt a Levendulából. Kész, ezzel elengedtem a dolgot, jöhetnek a sűrű levesek és a sütőtök.)
Kitartóan haladok a színezéssel (négy nagyobb ábra is kész), és már gondolkodok, honnan tudnék izgalmasabb színű ceruzákat szerezni (hmm, ebay-en még nem is néztem), nagyon jó offline hobbi. ugyanúgy, ahogy a délutáni séták is a munka után (főleg amíg még majdnem-nyári napsütés volt ilyenkor, nem sötét és hideg és eső...). Maga a munka egyébként a szokásos (és sajnos B.-nek nagyon durva...), de legalább meglepően sok pozitív visszajelzést kaptam a héten ezzel kapcsolatban.

You May Also Like

0 megjegyzés